Müügitingimused

I Müügitingimused

1. Mõisted

1.1. Momoodi.ee veebipood – internetiaadressil momoodi.ee opereeriv veebipood, mille omanik on Informaatik IKT OÜ, reg nr. 14761168, juriidilise aadressiga Ristiku tn 28 Kuressaare, Saaremaa vald, Saaremaa, 93811, Eesti (edaspidi ka Müüja, Kaupleja, Veebipood)

1.2. Klient, ostja, tarbija – Veebipoes ostu sooritanud füüsiline- või juriidiline isik.

2. Müügitingimused ja kehtivus

2.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoe Kliendi ja Müüja vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

2.2. Korrektse toote tellimise eest on vastutav Klient, kes peab veenduma, et tellitud toode on temale sobiv ning tal on õigus selleks kasutada kõiki võimalikke viise, sealhulgas võtta ühendust Müüjaga, kes võib anda soovitusi kauba sobivuse kohta. Kliendi poolt valesti tellitud kauba tagastuse korral peab Klient Müüjale hüvitama toote väärtuse vähenemise.

2.3. Müügitingimused on koostatud heas usus ja ei ole vastuolus Eesti Vabariigi kehtivate seadustega.

2.4. Veebipood jätab endale õiguse käesolevaid müügitingimusi muuta, teavitamata muudatustest kolmandaid osapooli. Muudetud müügitingimused jõustuvad nende avalikustamise hetkest.

2.5. Müüjal on õigus muuta veebipoes müüdavaid tooteid, nende kirjeldusi ja hindasid teavitamata sellest kolmandaid osapooli. Nimetatud muudatused jõustuvad nende avalikustamise hetkest. Kui Klient on edastanud tellimuse enne muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse sooritamise hetkel kehtinud tingimused v.a juhul kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

2.6. Käesolevad müügitingimused on aluseks Kliendi ja Müüja vaheliste õigussuhete reguleerimisel. Tellimust tehes, nõustub Klient, et on tutvunud käesolevate müügitingimusega ja nõustub nendega.

2.7. Kõik veebipoe toodete pildid on illustreeriva tähendusega ning pildil olev toode võib erineda pakutavast.

2.8. Müüjal on õigus tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügitehingust taganeda, kui vastava kauba varud on ammendunud või ei ole muul põhjusel võimalik tellimust täita. Klienti informeeritakse sellest esimesel võimalusel e-posti teel. Kliendi poolt tasutud maksed tagastatakse sel juhul viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul Kliendi pangaarvele.

2.9. Müüja ei vastuta ostu-müügitehingu osalise või täieliku mittetäitmise eest, kui selle on põhjustanud vääramatu jõud.

3. Veebipoe hinnakiri

3.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on käibemaksuvabad ja on kuvatud eurodes ning ei sisalda kohaletoimetamise tasu.

3.2. Kauba kohaletoimetamise hinnad on tellimuse põhised ja sõltuvad Kliendi poolt valitud tarneviisist.

3.3. Veebipood jätab endale õiguse muuta pakutavaid tarneviise ja korrigeerida nende maksumust.

4. Kauba tellimine ja maksmine

4.1. Tellimus vormistatakse Kliendi poolt koostatud Ostukorvi põhjal

4.2. Ostukorvi lisab Klient Veebipoes müüdavaid tooteid

4.3. Ostukorvis saab Klient kustutada tooteid ja muuta nende koguseid

4.4. Ostukorvis sisalduvad tooted ei kohusta Klienti veel tasuma, kuna sellel ajahetkel ei ole tellimus vormistatud

4.5. Tooted, millised on lisatud Ostukorvi, ei ole broneeritud Ostukorvi koostanud Kliendile s.t tooted on samal ajal müügis kolmandatele isikutele.

4.6. Tellimuse vormistamiseks peab Klient klikkima Ostukorvis olevale nupule “Tellima”. Seejärel määrab Klient arveldusandmed ja tarneandmed. Klient veendub veelkord tellimuse korrektsuses, tutvub ja nõustub müügi- ja privaatsustingimustega ning klikib nuppu “Esita tellimus”.

4.7. Hetkest, mil Klient vajutab nuppu “Esita tellimus” broneeritakse Kliendile tellimuses olevad tooted.

5. Tellimuse staatused

5.1. Kui Klient on Veebipoes sooritanud tellimuse, siis tellimus on staatuses “Makse ootel”

5.2. Kui Klient on tasunud  100% tellimuse maksumusest, siis tellitakse soovitud kaubad ning tellimuse staatus muutub kahe (2) päeva jooksul “Töötlemisel” staatusesse.

5.3 Kui tellimus on teele pandud, muutub tellimuse staatuseks “Teele pandud” ning Klienti teavitatakse sellest emaili teel.

6. Kauba kohaletoimetamine ja üleandmine

6.1. Müüja pakendab määratud tähtaja jooksul tellitud tooted ja edastab vastavalt  tarneviisile kauba kliendi määratud Itella Smartposti, Omniva või DPD automaati.

6.2 Laos olevad tooted jõuavad Eesti piires Kliendini 1-3 tööpäeva jooksul.

6.3 Kui kaup on laost otsa saanud, teavitab Veebipood sellest Klienti 2 tööpäeva jooksul ning ennustab tellimuse arvestusliku tarneaja.

6.4 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

7. Garantii ja pretensioonide esitamise õigus

7.1 Mõne toote juures märgitud garantiiaeg on lubadus (kokkulepe tarbijaga) müüdud asi garantiis või reklaamis ettenähtud tingimustel tasuta või tasu eest välja vahetada, parandada või tagada muul viisil asja vastavus garantiis või reklaamis ettenähtud tingimustele, millega antakse ostjale seaduses sätestatust soodsam seisund.

7.2 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

7.3 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@momoodi.ee

7.4 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.5 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,
tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.6 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8. Vastutuse piirang

Müüja ei vastuta ühelgi juhul, välja arvatud kohustuslikult kohaldatava õigusega nõutaval määral, ühegi otsese ega kaudse kahjutasu eest, mis tuleneb tegelikult või väidetavalt Veebipoe toodete või teenuste kasutamisest, sealhulgas ettenägematute, konkreetsete, kaudsete või karistuslike kahjutasude eest. Näiteks seoses saamata jäänud käibe või kasumiga või äritegevuse katkestuse või andmete kadumisega.

9. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@momoodi.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust
esitada interneti aadressil: https://komisjon.ee/et Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole internetiaadressil: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

II OSTUST TAGANEMINE

NB! Punkt kehtib ainult füüsilistest isikutest tarbijatele!

Vastavalt Võlaõigusseadusele võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Momoodi.ee e-poest tellitud kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on tarbijale üle antud. Tarbijaks loetakse füüsilist isikut, kes on ostnud momoodi.ee e-poest kaupa või teenust, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega.

Ostes momoodi.ee e-poest, nõustub tarbija tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:

1. Kauba tagastamine

  • kui selgub, et toode on kasutatud, juhindub momoodi.ee mõistliku kasutuse põhimõttest, kuid  ostja peab müüjale hüvitama toote väärtuse vähenemise
  • ostjal tuleb kauba originaalpakend avada ettevaatlikult, seda mitte rikkudes.
  • nende algsel olemasolul peavad kaubal  olema alles kõik tehasekleebised, kaasa arvatud seerianumber.

2. Taganemisõiguse kasutamiseks peab ostja esitama avalduse momoodi.ee e-poe aadressil info@momoodi.ee, mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist

3. Kauba tagastamise kulud tasub ostja.  

4. Lepingust taganemisel tuleb ostjal ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada.

5. Momoodi.ee omanik Informaatik IKT OÜ kohustub, mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale lepingust taganemise teate saamist, tagastama ostjale tagastatud kauba eest tasutud summa.

6. 14-päevane tagastusõigus ei kehti järgneva kauba puhul:

– kaubad, mis on tellitud ja valmistatud ostja isiklikke vajadusi või eritingimusi silmas pidades
– audio- ja videosalvestised ning arvutitarkvara, mille ümbrise on tarbija avanud


Kui mistahes momoodi.ee e-poe sätestatud tingimus raskendab tarbijal lepingust taganemise õigust võrreldes Võlaõigusseadusega, on see tingimus tühine.